Halloween!

2008-11-01 @ 11:51:35
Nu var det alltså Halloween igen då, så långt har vi kommit på året nu. Och jag har inget som helst planerat idag/ikväll... Jag har aldrig tyckt att halloween har varit någon speciell dag så, så jag har helt enkelt aldrig gjort något speciellt denna dagen på året.

Så vi får se vad jag hittar på idag, de skulle ju sitta fint med lite plugg tycker jag. Men de ska vi nog lösa : ) Sen har jag inget mer sånt där "viktigt" att göra.. Ska nog försöka få ihop en packlista till Fuerte och även skriva en önskelista (A) Sånt är riktigt kul ju, haha. Vet att jag kanske är för gammal för sånt, men har man brist på något att göra så funkar de alltid!


Sitter här nu och knapprar på datorn, ska ta på lite julmusik här igen. Det är ju så mysigt och de är alldeles vitt ute på marken, och solen ligger på så fint, hihi.

Vill bara önska en Trevlig Halloween till er alla!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback