"hej, mitt vinterland..."

2008-11-02 @ 14:37:16
Jag har då väldigt tråkigt just nu... Julmusiken rullar för fullt här, haha. De är förstås väldigt mysigt, men annars liksom. Jag vill ha något att göra. Jag sitter ju bara här vid datorn och trycker. Inte så kul längre... Jag känner för att åka och julshoppa, men de mesta är ju stängt idag. Och jag har ju typ redan köpt alla julklappar också, haha (A) Bara nån enstaka kvar nu.. De är då släkten, jag vet inte om jag ska köpa till någon mer sen. Det visar sig längre fram, men som de ser ut nu så blir de inte så!! Men jag behöver shoppa en vinterjacka till mig själv, eller ska skinnjackan få räcka ^^. Hm, skor skulle också sitta fint, men vart fan ska man få pengarna ifrån xD haha.

Snart dags att lämna allt för att åka iväg till värmen också.. känns helt ofattbart fan. Längtar!!!

Nu ska jag musika vidare här och försöka komma på nå skoj att göra.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback