Ja då känner jag en längtan, att få krama dig så hårt.

2008-11-03 @ 17:39:38

Här har min dag spenderats än så länge. Det har inte hänt så fasligt mycket. Men musiken har varit med mig hela tiden, lite blandat har jag kört på idag. Julmusik med Magnus, Sonja, Sanna, Shirley, Sara.. Och sen självklart Sonjas skiva och lite *host* C.S. *host* haha. Robert har kollat på mitt usb också, och de är något som inte funkar riktigt, openoffice går icke att starta xD Och jag har chattat lite smått på msn också, som vanligt!!!

Och jag, eller mamma rättare sagt, har bokat klipptid till mig. Och de fanns tid innan vi åker iväg. Wohoo!! På onsdag fick jag tid, klockan tio, lite tidigt menmen. Nu ska jag bara komma på hur jag vill ha de xD Tråkigt med bara topparna ju, och de kostar fan lika mycket att klippa en frisyr... Måste tänka på detta!!! 

Nu sjunger Sonja sådär jätte vackert för mig igen, och de blinkar här också.
Och nu ropa mamma att de var mat också!!!
SÅ, Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback