Kväller?!

2008-11-20 @ 22:47:36
Sen sist jag skrev så har jag glott massa på tv; Vänner, Du är vad du äter och Nytt läge ;D haha. Men jag pluggade samtidigt, gjorde klart kapitel 1 i spanska boken som jag ska ha prov på nästa vecka : ) Det känns gött, men fan va lätt de är xD haha. Sen hamnade jag här... Här spelas musiken för fullt, annars händer det inte så mycket. Kollade nyss upp vilka kurser jag ska läsa på komvux till våren Om jag inte kommer in på högskolan, hihi. Lär till skolan och prata lite med syon känns de som, hur mycket poäng jag behöver egentligen föremot att jag fortsätter på tre av mina kurser jag har nu.

Nu ska jag försöka komma in på bdb igen, den är asknasig xD haha.
Dags att sova snart, hmm.. Kanske de ; )
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback