Lite avprickning...

2008-11-18 @ 17:03:15
Som sagt, jag är här vid datorn igen och de har jag varit ett tag.. Jag dras liksom till denna dumburk xD haha. Mormor har varit här på fika också, så vi har pratat och kollat lite bilder : ) hihi. Jag la in bilderna från resan för en stund sen också, hihi. Så mycket mer har jag inte gjort idag...

  • Städa rummet.
  • Betala räkning. 
  • Plugga svenska. (Jag kollade på pappren men fattade inte mycket...)
  • Kolla lite på fördjupningen, om de behövs. (Om A skickar den nån gång)
  • Blogga om resan. + lägga in bilder...
  • Kolla Ensam mamma söker och/eller Du är vad du äter, om det finns tid.

  • Hälften av listan är gjord, härligt.. Eller lite på fördjupningen jag ska fixa, formulera om tre meningar typ xD HAHA. Så vi får se om jag gör de idag... Och den andra svenska uppgiften vette fan om jag kan :S De är svårt... Antiken och medeltiden är inte riktigt min grej xD haha. Nej nu ska jag ta och kolla lite på tvn, eller Ensam mamma söker : )
    Bye!


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback