Måndag.

2008-11-03 @ 13:07:35

Klockan stod på ringing vid tio men kom inte upp direkt, mamma kom in och tjatade att jag skulle upp vid elva ungefär, så strax efter de kom jag väl la upp : ) haha. In i duschen direkt typ, najs, sen min morgonträning xD Magövningarna HAHA. Ännu mer najs, sen har jag ätit frukost också. Nu sitter jag här och kikar runt, inte hänt så mycket sen inatt ju.. Men ska ta och kika in på Tradera nu, de var väldigt länge sedan, kanske kan hitta något skoj där :P haha. Först på med lite julmusik :D hihi.

Jag vill klippa mig, jag funderar på att göra de innan vi åker iväg nu... Men jag vet inte hur... om de bara ska bli topparna eller mer, hmm. Jag vill ju ha min längd kvar och jag vill inte klippa upp håret xD haha, hur gör man då för att klippa en frisyr xD De kommer nog sluta med att jag bara klipper topparna iallafall, tråkigt nog : /. Om jag hinner få en klipptid innan vi åker, de lär kollas upp också, haha.

Nu ska jag göra nå annat.
Tjing!


Kommentarer
Postat av: matilda

Jo. haha då är vi två då :P Jag hinner inte heller blir klar.

2008-11-03 @ 13:24:13
URL: http://matildaa88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback