När ingen vet när ingen ser din ensamhet.

2008-11-01 @ 23:22:26
Jag har trååååkigt asså. Det händer inte så värst mycket här, pratar med Micke och Milla på msn. Jäkligt kul asså ;D Ojoj... Och Sonja sjunger så himla fint för mig också, hihi. I löve that girl. Jag mumsar lite choklad här också, iiih.

Jag kollade inte så mycket på Dansbandskampen tidigare, såg typ bara slutet.. "I vårt eget, blue hawaii... lalala.." hihi. Och de var la bra, kul att de var lika gäng som gick vidare igen, haha ;D Sen blev de minsann Svensson Svensson, och de är ju så jäkla kul ju, jag älskar det.

Jag kollade på lite olika videoklipp som finns här på datorn och fyfaan va man saknar folket när man kollar på dem.. De är helt sjukt ju, att personerna kan betyda så himla mycket för en... Personer som man inte ens kände för nåt år sedan och typ nu betyder dem allt.. Nej men nästan så.. åååh <3

Nu blinkar de här.. Ska kolla va dem vill och lyssna vidare på Sonja här!!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback