Nu börjar de närma sig kväller ;D

2008-11-01 @ 19:43:58
Jag kollade inte klart på filmen tidigare här, jag orkade inte riktigt, kollade halva typ. HAHA. Sen tänkte jag plugga men liksom, jag hittar inte Openoffice på mitt usb-minne xD HAHA, så de funkade då inte så bra... Får fråga Robert sen vart fan jag hittar de ;D Jag kan ju Försöka plugga lite utan datorn, haha. Men just nu orkar jag inte..

Sitter här just nu och får psykbryt på syster snart.. Hon spelar massa låtar men hon låter hela tiden själv också, så man hör inte hela låten xD Och de är störande faktiskt!!! HAHA. Snart dags för lite tv också, tror jag ska se Dansbandskampen igen och sedan blir de Svensson Svensson :D hihi.

Nej nu ska jag smälla till syster här xD HAHA.
/ C.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag som sjöng så fint :)

2008-11-02 @ 18:06:15
Postat av: Carro

Oh ja. ;)

2008-11-02 @ 18:12:04
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback