Otrolig saknad.

2008-11-18 @ 16:41:14

Jag satte på lite musik här nyligen, och shiiit va den kan väcka känslor... Om vi säger så här, jag har inte lyssnat på "min" musik på en vecka nu, så jag satte på min spelningslista som jag brukar ha. Och de första man hör är en skönsjungande Sonja Aldén.. Shiit va jag saknar henne asså, de är helt sjukt!!! Och efter en stund dyker Sanna Nielsen upp, också grymt saknad. Lite senare även Magnus&Jessicas duett, Jessica är saknad. Och till sist kom *host* CS *host* och då kom saknaden efter Nat tillbaks, den är fan helt sjuuukt stor. Att människor kan betyda så mycket för en, shiit..

Jag saknar dem allihopa, åååh!!! Jag vill träffa dem nu, bara få krama om dem lite, NU!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback