Snart bär de iväg...

2008-11-09 @ 23:47:12
Ja, nu är det inte så långt kvar tills vi tar vårt pickpack och drar ut till Arlanda och vidare till Fuerteventura :D iiih. Jag längtar nu ju, de känns ofattbart.. Skönt med lite värme faktiskt :D Det är ju kallt här hemma fan. Lite sol och bad, de känns gött, en hel vecka :D

Men de finns en grej som kommer förfölja mig ner dit och de är saknaden efter er alla.. Jag saknar er sjukt mycket nu, men de kommer bli värre nu, när jag blir utan dator i en vecka också :S haha. Gaah, men jag kanske kommer in en eller två gånger där nere, jag lär ju kolla mailen liksom (A). Det finns en speciell som jag kommer sakna lite mer än vanligt nu, kan bara säga Tack för allt du säger, galet, gud va mycket kärlek du ger!! <3 Och jag lär ju säga att jag hann få en underbar helg innan nu också, tack Annamia, Nathalie och Lotta, och självklart, Tack Micke :D

Nu ska jag kika vidare här på datorn.. Bdb och bloggar, hihi. Fan va mycket man kommer missa här på datorn nu när man ska bort :S HAHA. Gaaalet!!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback