Tisdag.

2008-11-04 @ 11:33:14
Här sitter jag... Jag klickade upp detta inlägg för typ en timme sedan och tänkte faktiskt skriva då, men sen kom jag in på Youtube och där blev jag fast tills nu xD HAHA. Men nu kan jag skriva här... Jag gör ju inte så mycket just nu. Ska ta på lite musik och sådära.

Jag har varit i skolan idag, började vid halv nio. Fick skjuts dit av mamma för de är ju verkligen isvägar ute nu xD haha. Vi var inte så många idag, jag och sex till tror jag. Annette pratade på om lite allt möjligt, som vanligt. Sen fick vi varsin dator och sitta och knappra på med våran fördjupning. Jag gjorde la inte så mycket, men jag fick lite hjälp av A också, jag är faktiskt inte den som ber om hjälp när de går skit... Då låter jag de helt enkelt gå skit. Kanske, och då menar jag verkligen Kanske, att jag sätter mig med fördjupningen senare här... Aja, vi slutade vid tio och då tog jag ett snabbsnack med Annette, ville veta vad jag hade kvar i svenskorna xD haha. I svenska A är de bara fördjupningen och i svenska B är det fördjupningen och litteraturhistorian. Det är väldigt najs, känns skönt!! Bara plugga på nu, så allt blir klart i tid. Så jag får fokusera på de andra tre kurserna, blä. Fick skjuts hem av Matilda också, tacktack!! Var la hem vid halv elva ungefär.

Nu ska de bli lite ljud här också, lite musik tack ;D haha. Jag har inga planer alls för dagen, de känns trååkigt xD Jag vill ha något att göra ju... Menmen, nåt kanske de blir iallafall, vill ju inte vara kvar vid denna burk!!!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback