Torsdag.

2008-11-06 @ 12:00:54
I´m home again.

Klockan stod på ringning vid nio men har inte ett minne av att den ringde ^^, haha, men jag vaknade prick nio xD Kom upp, duschade och fixade mig. Vid halv elva åkte jag och mamma iväg, först till gammelmormor för hon skulle kolla nåt där. Sedan fortsatte vi ner på stan och till nordea, växlade lite pengar till mig och efter de så gick vi till Intersport där jag testade massor av vinterjackor. Jag har fastnat för två stycken, jag vet inte vilken av de jag vill ha xD Båda fan. Sen trallade vi även till TeamSportia och kollade där, men där fanns de nada.. Sedan åkte vi hemåt : )

Nyss kommit hem nu... Ska iväg till skolan senare, börjar vid tre men åker nog dit en timme tidigare typ, mamma skjutsar mig :D hihi. Får se om de blir redovisning, but i don´t think so!! Slutar vid fem och då är de bara hem och försöka packa lite och så : )

Nej, nu ska jag försöka få någon ordning på luggen.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback