Torsdag.

2008-11-20 @ 10:45:48
Här sitter jag, nyduschad. Tänkte åka på svenska lektion nu på morrn men de blev inte så, mamma skjutsar mig till skolan till halv tolv typ, så jag tar en dator då och pluggar lite : ) Sen har jag svenska lektion vid tre till fem, hihi. Sen efter skolan ska jag och mamma på stan, jag måste köpa vinterjacka ;D haha, inte bestämt mig ännu men jag ska ha en med mig hem xD Sen blir de väl här framför datorn hela kvällen...

Måste bara slänga in en liten tanke till Christer Sjögrens gäng, som har haft ett väldigt kaos nere i Göteborg. Trädgår´n, där showen skulle hållas har hoppat av och de skulle då vara på Kajskjul 105, där har de varit mycket tjafs, men nu är den räddad. Ikväll är de genrep och imorrn är de nypremiär... Hoppas allt går som de ska!!! Läs artikeln här, en av alla som finns...

Nej nu ska jag fixa mig här, försöka äta lite frukost (jag är fruktansvärt öm i tänderna xD) sen packa väskan och vänta på att mamma kommer hem : ) hihi.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback