Tv.

2008-11-18 @ 20:02:47
Nu har jag checkat tv klart för idag tror jag. Mamma har spelat in så snällt när jag varit borta, hihi : )

Började med Ensam mamma söker. Och de är ju bara så mysigt att se ju!!! Hihi, jag gillar de verkligen. Anette och Rickard är ju för söta ihop, hon bara måste välja han, annars är de ju något fel asså. xD Och Johanna och Alex är sådär barnsligt förälskade i varandra, så gulligt att se!! Dem två måste de bli ju.. Jag ville inte att programmet skulle ta slut, jag vill se mer nu, ge mig söndag fan :D haha.

Sen gick jag över till Du är vad du äter med Sara.. Ojoj asså.. Det kändes väldigt konstigt att se Sara i ett sådant program, haha. Men de var roligt som fan. Från att vara hur allvarligt som helst till att dö av skratt HAHA, den människan är ju bara för skön... Hon måste ha världens mest charmigaste leende asså, hihi. Hon är för sööt, och jag saknar henne något enormt nu.

Och nu är jag tillbaks här vid datorn. En grej till borta från listan och nu tror jag faktiskt att jag ska försöka blogga lite om resan : )
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback