Välkommen November!

2008-11-01 @ 02:29:22
Ja nu har de tillochmed blivit ny Månad här... 1 November idag, herregud va fort de går nu. Snart är de fan jul ju. Vintern har ju kommit iallafall, de är asmycket snö ute här. Lite mysigt faktiskt.. Jag tror denna månad blir rätt mysig iallafall. Lite planerat finns de ju... Jag ska ju fan åka till värmen en vecka också, den 10 nov åker jag till Fuerteventura i en vecka.. De känns inte som de nu fan :S haha. Det är ju snö ute, haha. De blir Stockholm nån gång också, jag bara längtar... Jag älskar verkligen Stockholm, jag känner mig så hemma där...  thihi.

Jag har nyligen kollat på nya Tingeling filmen :D haha. Milla skickade över den till mig, Tack :D Den var verkligen hur mysig som helst ju, hihi. Nu sitter jag här och pratar med lite folk på msn och lyssnar på julmusik, magnus carlssons och carolas (en gammal) julskivor spelas ;D haha. Myyyys!!

Imorrn, eller senare idag, så är de ju Halloween också ;D haha. Inget planerat alls, men jag måste fan plugga asså. Lite iallafall, jag måste få lite mer gjort... Jag vill bli klar med min svenska fördjupning, skulle vara så skönt ju!!! Men ja, jag kan ju försöka iallafall.

Nej nu blinkar de för fullt här, måste sluta!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback