<3

2008-10-21 @ 14:10:38

" Alla måste ha nån att kunna lita på, det är så
Och en trofast vän är mera värd än guld
Jag vet, vänner prövas genom tidens gång
Sviker aldrig fast din väg är lång
Finns där vid din sida när vågorna slår
Håller det de lovar, det är vänner som består

Sanna vänner har man kvar när de andra har gått
Sanna vänner kan man alltid lita på
När du kom behövde jag en vän
Sanna vänner kommer alltid igen

Jag har fått en vän som jag kan lita på
I den mörkaste natt så finns de alltid där
Mina tårar har de torkat bort
Och tillsammans har vi skrattat gott
De finns där vid min sida när stormarna går
Ger mig mod att stå för det jag alltid har trott på

Sanna vänner har man kvar när de andra har gått
Sanna vänner kan man alltid lita på
Dimman lägger sig och de står kvar
Sanna vänner är det bästa du har
"

♥      ♥      ♥      ♥      ♥
Jag. Saknar. Er. Så. Sjukt. Mycket.
Mika, Micke, Milla, Anna-Karin, Emma, Sara, Bonnie
Tack för att Ni finns i mitt liv, ni är mitt Allt.
K Ä R L E K

Kommentarer
Postat av: Milla

Naaw söt du är!

Tack FÖR att du finns och för ni lyser upp mina dagar. Du är guldvärd! Saknar dig/er sjukt mkt. All KÄRLEK till dig vännen!!

2008-10-21 @ 14:25:59
Postat av: Mika

Sötunge! <3



Saknar dig så jävla mycket... ååh!!! vi måste träffas snart!!! ÄLSKAR DIG! Är helt obeskrivligt glad över att få ha dig i mitt liv. Alltid du och jag baby <3

2008-10-21 @ 14:49:17
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Mikael

Saknar dig med, men vi ses redan på torsdag ;)



Tack för att du finns <3

2008-10-21 @ 14:50:21
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/
Postat av: A-K

Hej kärlek!

Jag saknar dej och alla andra hur mkt som hellst! Vi måste se till å ses snart! Jag kan inte vänta ända till mello för att få träffa er alla!

Vill passa på att säga att de är alltid lika roligt å komma hem och se att ni har bloggat!:D

Kärlek och Mod!

"eran" A-K

2008-10-21 @ 17:21:51
Postat av: Emma

Kärleken till dig min vän är obeskrivlig!

Du är saknad som fan min vän!

Kärlek kärlek kärlek

Emma

2008-10-21 @ 18:52:48
URL: http://stalismalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback