Det är inte regn som faller...

2008-10-31 @ 16:20:57
Här sitter jag, fast jag inte borde göra de... Jag skrev faktiskt en lapp och la på datorn, men, som alltid, så dras jag hit på något vis. Jag ville faktiskt bara ha lite musik till plugget. Och jag har faktiskt pluggat lite också, fixat fotnötter, skrivit källförteckning och håller nu på med metod och material i min fördjupning. : ) De är inte så lätt som jag tycker de ska vara xD haha. Mamma ska få läsa min faktadel sen och stryka under om de finns några svåra begrepp som jag lär förklara xD haha.

Jag har även hunnit blängt igenom allt här på datorn, några gånger (A) haha. Också har jag lyssnat på lite julmusik, fast just nu spelas Sonja här!! Och snön den bara vräker ner utanför här typ, de finns mycket snö ;D hihi, de börjar bli riktigt mysigt ju!! Det känns lite konstigt att jag ska åka utomlands om 10 dagar, haha. Till värmen, åååh så skönt!!!

Nej nu ska jag glo vidare både här och i mina papper xD
Skriver mer senare.
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback