Det närmar sig...

2008-10-20 @ 20:08:59
Jag kom ifrån datorn en stund tidigare, rensade lite bland alla skolgrejer, gamla som nya!! Och fick bort en hel del skit, haha. Nu är det mycket lättare att hitta där också : ) Och alla böcker finns snart, jag ska beställa de sista här strax, spanska- och desktoppbok, men hur fan ska man ha råd :S Dem kostar 300 styck xD HAHA.

Sen drogs jag till datorn igen, kikade igenom allt typ men hann inte så mycket mer. Det blev mat nere och då kollade vi på nån film, Överbelagt mord, eller va tusan den hette.. Såg ut att vara en film från 50-talet HAHA nej men nästan iallafall, de var en gammal film.. Orkade inte se klart så jag tog mig upp hit...

Och nu sitter jag här, bokade nyss tåg här : ) Det kändes mycket bättre!! Pratar lite med Micke på msn och sådära, lite planering och fix, najs!! Lyssnar såklart på Sonja också, alltid trevligt ju!! Nej nu ska jag ta och fixa lite här...
Hörs och synes gott folk!
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback