. . .

2008-10-22 @ 17:08:50
Jag har tråååååkigt...

Det finns absolute ingenting att göra här hemma. Vilket liv man har, man bara sitter här och ugglar, gaah!! Sonja sjunger fint för mig här, de känns bra : ) hihi. Annars så ja, chattar lite smått på msn, men för tillfället är de dött xD haha. Nyss ätit banan också, de var la gott! Annars, inget alls.

Jag borde plugga. Borde skriva lite på min fördjupning i svenskan eller varför inte min hemuppgift i historian. Jag orkar ju fan inte. Jag kan inte, jag fattar inget. Jag måste ju, men jag vet att inget blir av iallafall. Gaah!! Jag borde packa klart också, men de orkar jag verkligen inte, bryr mig inte om de för tillfället. Det känns som de är så mycket skit som ska med, så de lämnar jag för stunden.

Nej om man kanske skulle kunna komma på något kul att göra...
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback