Godmorgon!

2008-10-02 @ 11:18:04

Haha, är de väl inte direkt. Jag kom iallafall nyss hem ;D haha.

Klockan ringde vid halv sju imorse, fyfaan asså. Mamma ringde mig strax efter sju för då hade inte jag kommit upp än, men kom upp och duschade, åt frukost och fixade mig. Runt tjugo i nio så cyklade jag iväg till skolan, där vid nio. Kryssa i mig på pappret och träffade typ Annette på en gång. Hängde på henne in i klassrummet och fick studeringsplan för Sv A och B, så jag fyllde i dem. Jag var med på intron till Sv A, och de ska börja med grammatik på månda, WOHOO!!! :D Efter de så pratade jag lite till med henne. Och träffade även Matilda och Sanna så pratade lite med dem, dem ska också läsa Sv B, Matilda läser även Sv A, trevligt!!! Sen vid halv elva så drog jag på intro till Hi A, de hoppas jag ska bli kul. Men orka köpa en stor tjock historiabok?! HAHA, nån som har någon att låna ut (AA). Sen cyklade jag hemåt igen...

Nu sitter jag här. Jag tänkte ta och glo runt lite här, ska tillbaks till komvux vid halv fem, dryyyyygt, spanska intro då!!! Men ja, de är ett tag kvar tills dess, gött!
Smiling in love
/ C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback