Har nog inte fattat ännu...

2008-10-03 @ 14:46:19
... att jag ska se Sara ikväll. Det har inte riktigt gått in i mitt huvud ännu. Men det ska bli så underbart kul ju, att sitta där i salen och se henne på scenen igen, tillsammans med Sara också <3 Alltid du och jag gumman!!! Vi ska ha de riktigt mysigt ikväll, troligtvis blir de en träff med Sara efteråt också!! Jag längtar som fan.
Jag skriver såklart ikväll och berättar om kvällen ;D

Och mamma är inte schyst xD Hon kom hem för en stund sen och bara, nu finns de bullar här kom ner och ta en, sen vare nytt godis på ica så de är bara att ta ur påsen där och sedan har du en choklad i kylskåpet också :P Asså, jag kommer rulla fram snart... ^^.

Nej nu ska jag glo vidare här, och lyssna på lite musik : )
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback