Hemma :D

2008-10-12 @ 01:31:13

Nu är vi hemma igen... Från ännu en helt fantastisk kväll på Tyrol!!!

Asså jag vet inte riktigt vad jag ska säga ju... Jag ljuger ju om jag säger att showen är dålig, HAHA, liksom jag älskar den där showen, den är verkligen skiiitbra ju!!! Christer har en sjuhelsikeröst asså, så är det bara!! hahaha. Alla var grymma som vanligt!! Efteråt lyckades vi få ut Nathalie tillslut :D Hon är härlig, yees!! Sen träffade vi även Jessica, Marie och Sandra.. Jag gillar dem fan. Jättegulliga tjejer ju, tillochmed Sandra var de : ) thihi ; ) Jag vill se showen iiiiigeeeeen (AA).

Mer berättar jag i ett eget inlägg imorrn när jag kommit hem...
Nu ska vi göra oss nattiklara här : ) Sonja imorrn <3
Smiling in love
/ C.


Kommentarer
Postat av: Mika

"Även Sandra" - HAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHA. förlåt. men. förlåt. <3 xD

2008-10-12 @ 09:26:05
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Sara

JAG VILL SE SHOOOOWEEEN I GBG!!!

2008-10-12 @ 21:41:07
URL: http://egogiirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback