Inget pluggande...

2008-10-30 @ 23:03:52
Här sitter jag och chattar lite smått på msn och lyssnar på en jättebra låt :D Som jag hittade på nån blogg här tidigare idag, jag slänger ut den i inlägget här... Och de blev inget pluggande heller, allt ligger på sängen här. Jag plockade fram alla papper och allt, allt ligger ju klart för plugg och skriv här xD Men sen fastnade jag i att kolla på bilder på datorn och fixa och dona lite granna.. Det kommer bli najs de här!!! Gött.

Morgondagens planer... är nog bara att plugga, plugga och åter plugga... Jag ska Försöka med stort F, att inte sitta vid datorn imorrn.. Bara på kvällen isåfall, men hela dagen så ska jag plugga... De kan kanske funka, lär skriva en lapp och lägga på datorn att idag ska denna inte slås på xD HAHA. Yeah, jag måste få något gjort i plugget, tre stora arbeten ska vara klara till nästa vecka, tjena att jag hinner de.. :S Bläää...

Ska snart ta mig till sängen, eller iallafall bort från denna...
/ C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback