Jag vill vara i Stockholm just NU!!!!!

2008-10-22 @ 14:18:47
Jag vill befinna mig i sal 2 på Marikas i Stockholm och dansa för världens bästa dansare, nämligen Jennie Widegren. Hon har en drop in-klass i Jazz där just nu... JAG VILL!!! Jag som tänkte åka dit och allt, sen fick jag tiden för att dra ut tanden : ( Och jag visste att jag skulle vara för uppsvälld dagen efter och plus att jag inte får anstränga mig så mycket, då de bara kan göra ondare och börja blöda igen... Fan asså, jag skulle göra vad som helst för att få vara där och ta den klassen för henne just nu!!!! Att dansa för Jennie var bland det bästa och häftigaste jag gjort i hela mitt liv. Men chansen dyker nog upp igen, det hoppas jag verkligen. Och då ska jag ta den, jag vill, jag ska, jag Måste!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback