Juleklappar.

2008-10-28 @ 19:48:28
Jag och syster kom iväg till stan till slut.. Vi trallade upp vid halv fyra-fyra ungefär : ) Svängde runt lite på stan.. Var sedan iväg till ica Maxi, willys, dollar och rusta också : ) Vi handlade julklappar så de stod härliga till.. Snart klart ju fan. HAHA. Ska fixa lite till imorrn, haha. Jag måste ju då säga att de känns lite roligt att man snart julshoppat klart xD HAHA. Iallafall till alla inom släkten typ... Nåra är väldigt svåra att hitta på nåt till, men vi ska nog klura ut något bra : ) hihi. Sen vet jag ju inte om jag ska köpa till nåra vänner eller något heller, de visar sig hur mycket pengar man har!!

Nu sitter jag här och kollar på Vänner och lyssnar lite på Sonja!! Strax dags för Rosa Bandet-galan också, på tv3 20.00, Missa inte de!!! :D De ska då inte jag göra, min absoluta favorit Sonja Aldén är med och uppträder!! Det ska bli väldigt najs att se!!! Skriver mer efter de sen...
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback