Julshoppingen snart klar...

2008-10-29 @ 21:20:03
Nu sitter jag och Ankan här och knapprar på varsin dator, najsnajs.

Vi kom iväg till Valbo tidigare, åkte iväg vid halv fyra typ. Jag, syster, mamma och mormor : ) Snurrade runt där massa. Jag hittade en kavaj som jag blev kär i direkt, plus ett par byxor till : ) Det blev inte så fasligt dyrt, hade lite rabatter, plus att hon i kassan slog in 50% rabatt istället för 10%, yeah :D Jag hittade ännu ett par jeans, som var skitsnygga ju :D Fanns inne på VeroModa, jag kunna inte låta bli att testa dem och de satt ju skitfint ju!!! Så de blev domma också!! Sen shoppade jag och syster lite julklappar igen, de känns riktigt gött ju!! Nu har vi bara pappa och Sinikka kvar, resten i släkten har vi köpt till!!! Wohoo va vi är duktiga ;D Vi åt på sibylla där innan vi åkte hemåt, eller innan vi begav oss in på IKEA, snurrade runt där en stund. Och sedan åkte vi hemåt, kom hem strax efter åtta här : ) Då slog vi in lite julklappar, alltid kul ju!!! Men vi lär köpa lite mer julpapper också : ) haha.

Nu ska jag mumsa vidare här...
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback