Kärlek på tvn <3

2008-10-10 @ 22:54:22
Nu har all tv tagit slut, som vi ville se ;D haha.

Det var ju först Världens barn galan vid 20 : ) Perrelli är bra hon, hihi. Och Madde var så himla grym på dansen i öppningen där ju, väldigt kul att se ju!! Sen var de lite annat skit, prat hit och dit. Fram mot slutet så var det dags för den jag kollade för, Sara Löfgren :D Hon är ju bara så otroligt vacker den människan och hon var ju så sjuuuukt grym, som vanligt :D hihi. Sen blev klockan halv tio och då var de dags för Singing Bee, de var la bra liksom. Nathalie är ju så sjuuukt sööt, jag blir bara så himla glad av att se henne, ååh!! Hon var grymmare än grymmast på dansen, galet ju!!! Sen tog de slut och då var de inget mer speciellt vi ville se på tvn...

MEN, vi såg utröstningen av Idol, hahahaha. Minns inte ens vad killen hette som åkte ur, haha, men jag bryr mig inte. Jag gillar inte alls detta året av Idol, så tråkiga personer ju.. Nu glor vi lite på Fredag hela veckan, haha, inte så bra men de är alltid nåt, som låter i bakgrunden xD HAHA. Nu ska jag checka runt på lite bloggar här...
Smiling in love
/ C.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback