Måndag!

2008-10-27 @ 11:35:58
Jag sitter då här, nyss duschat har jag gjort.. Jag ska ta och fixa mig strax här, klä på mig och äta lite frukost!! Sen lär jag ta mig till skolan, jag vill inte... Men jag måste dit, först måste jag prata med nån på skolan angående csn, de krånglar igen, som vanligt :S Hoppas verkligen att de löser sig, fattar inte riktigt vad som är felet... Sen har jag lektion, Desktopp, vid 13.10, som är sååååå himla tråkigt ju!!! Gillar inte läraren så mycket heller, och de gör ju ganska mycket i hur man ser på kursen också.. : /. Slutar strax innan tre och då är det bara raka vägen hemåt : )

Nej nu ska jag fixa mig och tvinga mig iväg...
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback