Natti snart...

2008-10-14 @ 23:10:40
Jag sitter här fortfarande och lyssnar på älskade Sonja, hihi, jag är förälskad i hennes nya album!! Hihi, så himla bäst ju!! Annars gör jag inte mycket alls här, inge trött är jag heller, så vafaan ska man göra?! :S Jag behöver inte gå upp tidigt imorrn heller, så de är ju ingen brådska i sängs, haha. Gaah, och jag vet inte om jag orkar sätta i en film eller något heller, jag har ju redan sett alla ju, då är det inge kul.. Kanske kan ta och skriva lite brev, haha, tyckte de verka lite mysigt, hihi ^^.

Jo så får de bli, krypa upp i fåtöljen med block och penna och Sonjas låtar spelas i bakgrunden, lööövely!!
Gränslös kärlek
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback