Ny dag!

2008-10-13 @ 12:49:08
Här sitter jag, jag vaknade för en stund men orkade inte riktigt ta mig ur sängen men till slut så.. Började med att kika runt på lite bloggar här och kom in på Mickes och han hade då bloggat lite om Mellon, lagt ut en bild från juryrummet som var med i en artikel i expressen igår, den hittas här. Och jag bara måste lägga ut den också, en viss Nathalie Rosenberg är med (A) hihi. Snart dags för bidragen att släppas, jag längtar ihjäl mig ju... åååh!!!



Mina planer för dagen... Jag tror faktiskt inte jag har några, haha. Jag måste iallafall packa upp min väska, städa lite här inne, ja de är väl de som är ett måste just nu iallafall. Juste, jag ska blogga om helgen också :D hihi. Lägga över lite bilder och bara minnas tillbaka!! Får se om man kommer ut en sväng också, men de ser ut att vara väldigt grått ute just nu : /. Men skriver mer senare igen...
Gränslös kärlek
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback