Onsdag.

2008-10-08 @ 10:09:48
Ja, jag är ju redan vaken som sagt. Blev lite radio-kolla här på morgon : ) hihi, Alltid trevligt ju. Jag är fortfarande uppsvälld och de är nog värre också, de har liksom lagt sig över hela kinden nu xD haha, jag hoppas de hinner lägga sig lite iallafall, för just nu är de inge kul alls, jag ser fan kinden när jag kollar neråt, att den är större xD HAHA. Aja skit i de nu. Jag börjar bli hungrig också, de är väldigt ovanligt för mig, jag brukar aldrig känna mig så hungrig på morgon liksom, jag brukar ligga kvar i sngen och då går de över, men nu har jag j sprungit runt lite här och då känner kroppen att de är dags för mat ;D HAHA. Så jag ska väl försöka äta lite frukost snart här...

Dagen planer:
- förbi mormor en snabbis med mamma. tror jag!?
- förbi ica och köpa godis och sånt.
- förbi pappa och fixa lite.
- kolla på någon gammal film.
- städa/rensa garderoben.
- möblera om i rummet.
- blogga, såklart.


Ja, de är en hel del som jag skulle vilja hinna med idag, men tror dock inte allt kommer hinnas med. Men som tur är så är de inget bra på tv ikväll eller under dagen så där kan jag inte bli fast :D Så något blir nog gjort på listan iallafall : ) hihi. Jag skriver mer under dagens gång liksom, de är ju bara morgon än så länge. Jag borde sova fan.
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback