Onsdag.

2008-10-22 @ 13:16:34
Jag har tråkigt... Jag sitter bara här och glor...

Jag fick lite mat av mor innan hon drog till jobbet, pasta och korv, gött!! Och jag har packat lite här också, de mesta är typ packat och inhandlat nu, de känns väldigt bra, men kommer fortfarande se ut som en packåsna xD HAHA. Ska sätta mp4an på laddning nu också, så de blir klart. Jag testade mina dojjor som jag ska ha också, dem satt bra och gjorde inge ont så de får bli dem.

Sitter här nu och lyssnar på musik, lite blandat faktiskt, julmusik till Sonja till Christer xD HAHA. Riktigt mysigt, haha. Och de är lite kallt i mitt rum här, och jag är uppsvälld som fan. Jag hoppas de hinner gå ner lite, men de gör de nog : ) hihi. Nej nu ska jag lyssna vidare här och försöka hitta på nåt skoj!!!
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback