Onsdag!

2008-10-15 @ 12:12:03
Nyss ätit lunch här, det händer inte ofta ska jag säga, haha.

Klockan ringde vid tio och ja kom la inte upp direkt, låg mest och drog mig, sen satte dem på radion bredvid här, på hög volym xD HAHA. Och då spelades Septembers Cry for you -minnen- hihi. Jag kom la upp efter de, hoppade in i duschen och sådära.

Nu sitter jag här och blänger, inge kul som hänt här. Jag har väl inte så mycket som ska göras idag, jag ska vidare till skolan senare, suck. Jag vill inte, de är ju så segt men jag måste dit, historia och spanska lektion.. Måste visa mig där så de inte drar in pengarna xD haha. Mitt brevskrivande igår kom jag inte alls långt på, de var inte så lätt.. haha! Nej nu ska jag kika igenom lite bloggar här och sedan bädda sängen!!
Kärlek
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback