Redo för sängen...

2008-10-21 @ 23:16:55

Sitter här och lyssnar på Sonja, känns som de är ingen idé att skriva de längre för de är typ de jag gör för jämnan xD haha. Men annars, så har jag nyligen bäddat rent i sängen, mamma har tvättstugan imorrnbitti :S HAHA. Jag har hunnit packat lite mer också, de går inte riktigt som jag vill xD HAHA, så jag får göra om de imorrn, tror jag vet hur jag bäst ska få plats med allt nu.. men de kommer fan se ut som jag packat för en hel jävla vecka om inte mer (A) Ska iväg med mor imorrn och handla lite också : ) hihi. Det blir najsnajs!! Resten av morgondagens planer vette fan asså, de visar sig helt enkelt : )

Nu ska jag ta en sista titt här på datorn och sen kanske ta mig till sängs om jag orkar (A)
/ C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback