Snart dags att kila.

2008-10-15 @ 14:03:47
Här sitter jag och lyssnar på Sonja, ovanligt va?! haha. Jag gör inte så mycket mera, glad är jag också, finally liksom :D Jag längtar... hihi. Men nu börjar tiden dra ihop sig för skola xD Det känns bra att jag ska till skolan när alla andra slutar, yeah!! Jag börjar vid 15, seeegt. Får se om läraren är frisk eller va vi nu ska göra xD Sen ska jag ha spanska lektion, varför kan inte läraren ha lektionen på normal skoltid för :S Nej han ska ha så lektionen börjar halv fem, hör ni de :O Det är helt sjukt... Ja iallafall, jag tror den ska hålla på i två timmar, så jag är hemma ikväll, blöö!!!

Nej nu ska jag byta om och fixa de sista här, sen trampa iväg!! Hörs senare.
Gränslös kärlek
/ C.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vem sa att ensam är stark. Ensam är svag, om ingen finns där när korthuset ark efter ark, faller som blad mot marken som tyst tiger still.

Lyckan den kommer, och den går som den vill...



Det smittar av sig siddu och du, jag saknar dig!

2008-10-15 @ 16:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback