Snart dags för sängen.

2008-10-09 @ 23:45:07
Jag gör inte mycket alls just nu, sonjas skiva går fortfarande på repeat här, i lööve it!! Snicksnackar lite med Milla på msn också : ) Men de känns som att jag borde ta och tänka lite på sängen och sova lite. Ska ju ändå upp ganska så tidigt imorrn. Imorrn rullar bussen med mig i till huvudstaden :D Så jäääkla najs ska de bli :D Jag har saknat Sthlm, var ju inte där i helgen som var och de kändes jäkligt konstigt måste jag säga... Är inte van att vara hemma på helgerna xD HAHA. Men iallafall, ska dit och träffa Micke igen och vi ska hitta på massa skoj :D hihi.

, nästa gång jag skriver så befinner jag mig nog i Sthlm.. Hinner nog inte upp imorrn och skriva något, då kanske jag missar bussen eller något xD HAHA. Inte kul då...
Men höres imorrn igen, gonatt alla!!
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback