Snart till pappa...

2008-10-17 @ 17:13:29
Pappa ringde för en stund sedan och han kommer och hämtar mig vid sex här : ) hihi. Kul att komma dit för en gångs skull, hihi. Jag ska försöka fixa ihop lite videos och sånt också :P haha, de måste fixas lite ju...

Just nu sitter jag och glor på Melodifestivalsmusikalen, den är ju bara så mycket kärlek... Fast den är snart slut här, buhuu!! Haha jag tröttnar aldrig fan. Jag har nyligen kastat i lite grejer i en väska också, gött!!! Allt är packat och klart nu, eller bara datorn kvar, jag tror den ska med dit xD haha.

Åh nu dog jag här, vadå galet snygg och grym?! :O ;D HAHA.

Nej nu ska jag glo vidare här, skriver nog mer ikväll : )
Kärlek
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback