Söndag!

2008-10-19 @ 15:38:21
Snart har ju denna dag rusat förbi ju, hahaha!! Känns ju som jag nyss kommit upp ur sängen (A) Det har jag väl också typ, men jag vaknade runt 12 typ och sen har jag bara legat och dragit mig och tänkt på allt skoj som händer framöver, shiit vad jag längtar!!! Men sen kollade jag på klockan och insåg att den var redan tre och då var de fanemej dags att gå upp xD haha. Och jag hamnade såklart här direkt, kikar runt på allt här och lyssnar på Josh Grobans Believe, underbar låt!! Jag kanske ska ta något att äta snart också, haha, det visar sig!

Halva dagen kvar, några planer, nej tror inte det. Jag är väl fast här liksom, fast ska hem till moder idag också.. Senare någon gång, kanske är nån bra film ikväll annars som man kan kolla på : )

Nu blinkar de här, ciao!
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback