Tisdag!

2008-10-14 @ 11:38:22
Klockan ringde faktiskt vid halv sju imorse men inte fan kom jag upp då inte xD Jag orkade tyvärr inte, så jag somnade om, stängde av klockan några gånger och typ vid halv nio kom jag la upp!! Då började min svenska lektion också, men jag skippade den. Duschade och fixade mig och stressade sedan iväg till skolan till tio, historia lektion. Men läraren var sjuk, så Annette kom in med lite instuderingsfrågor till oss att jobba med. Och hon ville se mig på svenska lektionen på torsdag, punkt slut (A). hahaha. Iallafall, jag satt kvar där en timme och försökte svara på några frågor, sen tröttnade jag och drog därifrån. Tänkte prata med en annan lärare om Desktopp-kursen, men hon var ledig idag men såg iallafall att de är lektionstid på måndagar, så ska väl dit på måndag och prata med henne : )

Kom hem för en liten stund sedan... Gör inte mycket alls, men ska ta och lyssna på klippet med Sonja från MixMegapol imorse :D hihi. Sen vette fan vad man ska hitta på, vänta tills klockan blir 16.30 :D haha.
Kärlek
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback