Torsdag!

2008-10-09 @ 11:01:24
Jag är vaken, klockan ringde vid halv tio men jag låg och drog mig en timme, mycket skönt : ) Sen hamnade jag här och här blänger jag runt lite, inte hänt så jäkla mycket här. Lyssnar på Sonja också!! Och mumsar lite godis, hihi. Jag har inte direkt tid att sitta här ännu, de får bli senare när allt är fixat.

Måste göras:
- stan och fixa lite.
- ica och köpa godis.
- ladda videokameran + kameran.
- packa.

Ja de lär jag väl hinna med idag iallafall : ) eller jag måste hinna med de xD haha. Jag har inget val liksom, men då ska jag inte vara kvar här nu. Då ska jag pallra mig härifrån och in i duschen och sedan ta något att äta och sedan tralla ner på stan om de inte regnar då, för de gör de tydligen nu : /. Men höres senare!
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback