Under mitt tak...

2008-10-22 @ 21:07:02
Jag drog ifrån datorn vid sju typ för att få nånting gjort xD haha. Jag är klar med packningen, känns de som just nu iallafall. Jag var tvungen att packa upp allt och skriva ner allt som var Nödvändigt att ha med och ja, de blev allt som var ner plockat. Så tryckte ner allt i väskorna igen, de blev nog bra, jobbigt och bära allt bara... Vid halv åtta var de dags för Vänner, de är ju bara bra som vanligt. Sen försökte jag plugga lite grann, historia, men de var så jäkla många sidor att gå igenom så jag orkade inte och fastnade i tvn istället, de var Make me a supermodel. Haha riktigt kul!!!

Nu är jag som sagt tillbaks här. Lyssnar lite på Sonja, som vanligt, hihi. Ska ta och kika runt lite här och se om de är nån pys som uppdaterat något : )
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback