Nada to do.

2008-10-18 @ 18:07:00
Jag har så himla tråkigt just nu asså, plus att jag är sjukt hungrig och dessutom trött. Åååh jag vill göra något, men jag känner att den orken finns inte för tillfället. Jag sitter här i soffan med datorn i knät och lyssnar på fantastiska Sonja, hihi!!!

Dagen har tillbringats här vid datorerna xD haha. Det blev inge bränna ut bilder, jag fick inte de att funka så bra, får ta de en annan dag. Och jag har inte fixat nå fler filmer heller, vet inte riktigt hur jag ska göra ju... Men jag har iallafall rensat bland alla klipp som finns, mycket onödigt filmat ju som de bara var att radera. Najsnajs och jag kollade även igenom typ de flesta klippen också, guud va mycket minnen, va mycket de är som har hänt alltså, shiit!!! Och jag började ju så såklart att sakna alla sådär extra mycket också : (. Varför bor vi inte alla lite närmare varann för?! Jag saknar er alla och jag längtar ihjäl mig tills vi ses igen... <3 

Pappa ropade för en stund sen och nu är maten på G, gött :D
Nu ska jag lyssna vidare på Sonja här och bara vara...
Kärlek
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback