Sara är Kärlek <3

2008-10-04 @ 00:49:44
Sara kom och hämtade mig strax efter sex här och vi tog oss iväg in till Gävle. Vi var la typ framme vid konserthuset strax efter halv, parkerade där och tog oss in. Gick till kassan där direkt och sa att vi skulle på konserten och att vi stod på gästlistan, Sara Löfgrens, så vi fick två biljetter -tack sara- Sen slog vi oss ner och pratade massa och väntade på att tiden skulle gå.
Insläpp strax efter halv, och de var jättemycket folk där, fullt tror jag de var ^^. Konserten började vid halv, alla i bandet kom ut och slog sig ner och sedan kom körtjejerna, Britta och Lilling, ut och körde en låt, och sen var de igång!!! Janne Schaffer pratade massa och presenterade artister en efter en.. Dem som var med var: Sara Löfgren, Jan Johansen, Molly Sandén och Johan Boding!! Och de sjöngs många låtar hit och dit. Dem kom ut en efter en och osv. Janne körde något jäkla gitarrsolo också, som de gärna hade kunnat skippa ju, fyfaan va dryyyygt de var asså, tog ju fan aldrig slut kändes de som xD haha. Och han pratade onödigt mycket genom hela konserten också!! Men annars var konserten bra ju : ) Mysig!! Kenneth Gärdestad var där också, satt i publiken, gick upp och sjöng lite på slutet. De var även lite allsång där, naajs!! Och dem fick stående ovationer från oss alla i publiken, dem tyckte vi var den bästa publiken (A) hihi.

Efteråt så sålde dem skivor där och programmet!! Så alla kom ju ut och signerade där. Sara och jag stod på sidan och pratade lite grann, smilade och grejs med Sara xD haha. Sen kom Britta ut så jag runa fram till henne, kramkalas där och lite snabbt prat och sedan drog hon till sina vänner : ) Och Sara och jag stod och pratade lite till, när helt plöstligt Sara vinkade till sig oss och undrade varför vi stod en bit bort xD haha. Så vi trallade fram och hon presenterade oss för Johan Boding HAHA. Sen stod vi och pratade ett tag om allt möjligt. Det var verkligen så mysigt ju!!! Hon hade sett att jag filmat lite, och ville ha de, så ska la fixa de till henne. Även från priden förra året ska hon få! : ) thihi. Och Sara är ju bara sööt liksom, "har ni inga kameror med er?! (AA) " hahaha så mysig!! Så ja, de blev kort tillsammans där också, men min kamera är ju inte så värst bra på att ta bilder i mörker, eller lite mindre ljusa områden. Menmen, kort blev de iallafall. Pratade lite till efter de och sedan blev de kramkalas, tacka för allt och vi ses snart igen. Vinkvink till henne och även till Britta för hon stod kvar där med sina vänner!!! Vi tog våra jackor och trallade därifrån, hoppade in i bilen och tog oss hemåt. Pratade massa om allt som hade hänt ;D hihi. Sara skjutsade hem mig och jag var la hemma strax efter halv elva ungefär...

Tack Sara för ikväll, urmysigt ju, du och jag Alltid <3 :D
Tack säger jag verkligen till SaraL, tack för att du fixade biljetter till oss, tack för pratstunden, TACK FÖR ALLT!!!


i miss you already... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback