6/9 - Caracola - Oavsett väder <3

2008-09-12 @ 15:49:47
Jag hade klockan på ringning vid sex tror ja ^^. Men jag hörde den tydligen inte, så när jag kollade på klockan så var den tjugo i åtta... BRÅTTOM!!! Jag flög upp, in i duschen, åt och packade ner det sista. Fick skjuts av mamma in till station i Gävle, mitt tåg gick vid 9.06... Drygt att åka, men var framme i Sthlm vid 10.30, dem första jag möter på där var Sara och Lina så jag pratade lite med dem i väntan på att Milla skulle dyka upp : ) Hon kom strax efter mig, vi pratade lite till med tjejena och sedan drog vi alla iväg.. Hittade vårat tåg som skulle ta oss till Köping...

Framme i Köping vid 12.30 typ.. De småduggade lite också, sjukt drygt.. Men vi började ta oss bortåt dit mässan var, eller dit vi trodde den var iallafall, men vi kom rätt :D haha. Tog inte så lång tid att gå dit men drygt när de började regna ännu mera... Betalade in oss och drog raka vägen in, snurrade runt där bland alla montrar xD haha. Träffade på Eva-Marie, Simon och Erica som också var där, mycket trevligt : ) Pratade med dem lite, sen kilade dem iväg och vi gick också iväg för att fixa ett kort som cc-brudarna skulle få : ) hihi. Det blev najs, sen stod vi mest där helt upp och ner, strax innan två tog vi oss till scenen...

Strax efter två entrade brudarna scenen med Mango Nights och sedan fortsatte hela konserten igenom :D Guuuud va kul de var att se den igen, jag älskar den verkligen, så myyys!!! Schlagermedleyt är Bäst fortfarande ^^ hihi. Vi sjöng med och dansade såklart, fast de spöregnade typ, men vi hade iallafall paraply så, så blöta blev vi inte ; ) Efter konserten så var de självklart signering, yaay, de bildades fort en kö till brudarna.. Men vi ställde oss på sidan och pratade, sjöng och dansade lite xD haha. När kön minskat så tog vi oss fram, pratade lite med Julia först : ) Kollade även lite på tvn där, de visade Jessica, Perrelli m.fl från en allsång.. Men tillslut kom vi fram till brudarna, pratade lite och vi lämnade över kortet till dem, de är för sööta, hihi! Sen tog vi även kort tillsammans och sedan typ kilade dem iväg, de hade ju lite bråttom, men kramkalas först :D haha. Vi stod kvar där inne, för vi hade ju inge bråttom nånstans så vi pratade lite mer med Julia, mycket trevlig tjej : ) Vi tittade ut efter en stund och då gick brudarna förbi xD Och Julia var kvar där inne, så hon ropade dit dem xD Så då fick vi prata lite mer med dem, skrämde bl.a. skiten ur Frida, de var galet kul ;D HAHA. Sen blev de kramkalas igen och ses snart ;D hihi. De drog iväg och de gjorde vi också...

Kom till stationen strax efter halv fyra och vårat tåg gick vid halv sex, väääldigt drygt må jag säga... Men vi satt där och pratade massa skit och var hungriga xD haha. Men sen kom tåget, och de gick väldigt segt tillbaks till Stockholm ju, gaah!! Kom in dit vid tio över sju ungefär, då var de raka vägen till Donken för mat :D Mums!!! Vi orkade inte ta oss till grönan och sommarkrysset då så vi blev kvar på centralen, hämtade min väska och dator och slog oss ner på en bänk och kikade igenom massa skit på datorn och bloggade på teambloggen : ) hihi. Najsnajs...

Vid typ tjugo över tio så kom Micke, Mika och Sara till centralen :D Naaajs :D iiih!! Och då stod vi och pratade massa, de berättade om sin dag och vi om våran... Och Micke visade upp en lapp, som Sara hade tappat xD, men på den stod de att Sanna Nielsen skulle vara i Kungsan dagen efter, jag dog nästan ju :O :D Så jäkla gött ju :D Vi pratade lite till och sedan drog Mika och Sara!!! Och efter ett tag skulle Milla iväg också, sa hejdå där... Micke och jag fortsatte hem till han, minns inte va vi gjorde men vi åt säkert.. Kollade datorn, la över bilder och sånt dära : ) hihi. Sen somnade vi nog gott...


Tack för denna dag, Ni alla är Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback