Back at home...

2008-09-11 @ 14:31:21
Yees nu är jag hemma igen, kom hem vid två här.. Har bara hunnit packat upp och nu sitter jag här : ) Ingen är förvånad xD haha. Jag ska faktiskt ta tag i och blogga om alla dagar nu på en gång, men jag känner att jag inte riktigt hunnit landa ännu, de har varit så jäkla Fantastiskt ju!!! Kärlek asså <3

Men jag såg nyligen att Mello-städerna kommit upp också, fan va najs asså :D

Melodifestivalen 2009:
Deltävling 1: lördag 7 februari 2009 i Scandinavium, Göteborg
Deltävling 2: lördag 14 februari 2009 i Skellefteå Kraft Arena, Skellefteå
Deltävling 3: lördag 21 februari 2009 i Ejendals Arena, Leksand
Deltävling 4: lördag 28 februari 2009 i Malmö Arena, Malmö
Andra chansen: lördag 7 mars 2009 i Himmelstalundshallen, Norrköping
Final: lördag 14 mars 2009 i Globen, Stockholm

Yeah, får se vart man kan tänka sig att åka... Och hur man har råd, HAHA!!

Skriver mer senare, ska lägga över lite bilder xD
Smiling in love
/ C.

Kommentarer
Postat av: Milla

LÄÄÄÄNGTAAAR sjukt mkt nuuu, Vill ha Mello nuuu :)

2008-09-11 @ 15:44:39
URL: http://millaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback