Dagen...

2008-09-23 @ 20:27:52
Strax innan fem åkte jag med mamma och Robert upp på stan. Mötte där upp Anna-Karin i gallerian, vi gick runt lite i affärer. De går ju ganska så snabbt att gå genom stan här i viken xD haha. Sen drog vi till Maragoni och fikade, satt där ett tag och bara pratade, väldigt mys : ) hihi. Sen blev klockan efter sex och vi begav oss till resecentrum, satt där en stund och pratade, sen kom A-Ks buss vid kvart i sju. Då var de bara att säga hejdå, så tråkigt : ( Det var väldigt kul att träffas igen ju, får vi göra om snart igen : ) <3 hihi.

Sen trallade jag hemåt, hihi. Här hemma blev de mat direkt typ, sen slog jag mig ner här. Kollade lite på Vänner och sen har jag glott igenom lite bloggar, bdb och face som vanligt.. Nu glor jag lite på Idol och de ska jag la fortsätta med nu xD haha.
Smiling in love
/ C.

Kommentarer
Postat av: A-K

Så roligt å träffas igen. JA! vi måste gör de igen

Kärlek til dej!

2008-09-24 @ 08:13:25
URL: http://annakarinlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback