Dagen börjar närma sig sitt slut...

2008-09-24 @ 20:21:33
Nu sitter jag här och blänger på Idol : ) hihi. Fast just nu är de paus...

Jag kom iväg tidigare idag, åkte till pappa runt halv tre ungefär. Slog mig ner vid datorn där och förde över massa inspelat till datorn. Allt med Caracola är inlagt nu, från Eskilstuna, Bjursås och Stockholm. Shiit va jag har skrattat asså, dem är ju fan helsköna!! Även fixat ihop en video med typ alla klipp från sommaren 2007, inte bränt ut den än, jag ska göra de. Pappa klagade på att datorn var lite seg där hemma, så jag lär fixa ihop alla videos och ta bort alla klipp som bara är skit. Får fixa de nån vacker dag här : ) haha. Pappa kom hem, så jag pratade lite med han och så, har ju inte vare där hemma sen midsommar så, haha! Åkte hemåt igen vid halv sju ungefär, då blev de typ mat direkt. Och syster min kom hem idag också, trevligt att träffa henne igen ju :D hihi. Sen satte jag mig vid datorn, kollade på Vänner och då gjorde Ankan mig sällskap : ) hihi.

Nu börjar Idol igen, så jag publicerar ut detta nu!! Skriver sen igen : )
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback