En dag imorgon också.

2008-09-25 @ 01:55:09
Ja, ärligt, så tror jag att jag måste sova nu, om jag någonsin ska komma upp imorrn xD haha. Jag oxh syster har lite saker vi ska göra imorrn, ska börja med att ta en sväng till badet och gymma imorrn förmidda, sen förbi stan så jag får köpa mina brallor och sedan tar vi oss troligtvis till Valbo om vi känner för de : ) hihi. Jag skulle behöva kolla tjocktröja, väska och sådant!! Och sedan efter de så lär jag nog packa igen xD HAHA. Och vi lär prata lite med C också, så vi vet hur de blir asså, eller hur Micke ;D hihi.

Nej sängen var de, fan. Inge trött heller, men sova lär jag göra NU!! I ett stekhett rum xD
Smiling in love
/ C.

Kommentarer
Postat av: Mikael

Jaa, vi måste få tag i henne. Men jag funderar på att maila henne ikväll om vi inte fått tag i henne innan dess ;)

2008-09-25 @ 06:54:05
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback