Finally!!!

2008-09-15 @ 22:50:51
NU har jag packat klart :D Det tog tid kan jag lova... Jag har typ packat lite smått fram och tillbaks sen de senaste inlägget. Och nu är jag nöjd med kläderna, detta kommer bli bra : ) Samtidigt som packningen så har jag ju även sprungit fram och tillbaks till denna, jag kan fan inte slita mig asså!!! Pratat med massa vänner på msn och de gör jag la fortfarande. Trevligt!! Jag bokade av min buss tidigare idag och beställde tåg istället, kändes mycket bättre och jag fick inte så mycket ensam tid i stan. Gött!!

Nej nu ska jag försöka få i mig nåt gott, fortfarande svårt att tugga och väldigt uppsvälld!!! Och se vad mamma gör där nere...
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback