Fredag!

2008-09-12 @ 14:32:18
Här sitter jag...

Min klocka ringde faktiskt vid halv tio idag men jag kom inte upp, sen ringde pappa och väckte mig vid typ kvart i elva xD haha. Han var inte hemma så han kolla om jag kunde åka dit och dra in soptunnorna xD Så jag ska väl dit senare och fixa de!! Skolan ser det inte ut att bli idag iallafall, vette fan när jag ska hinna med de :S Hm, kanske får ta det efter tandläkaren på måndag, beror ju på hur jag mår då!!! Men jag ska nog upp på stan senare iallafall, måste in på team sportia och kolla träningskor : ) Yeah!! Är i stort behov av nya xD

Annars sitter jag här och äter frukost (A) Och lyssnar ihjäl mig på duetten mellan Sonja & Uno på Arn-skivan, "I guds händer", jag älskar verkligen den låten, ååååh!!! Mailade S nyss också, får se vad vi får för svar : ) thihi. Annars sitter jag mest och glor runt på bloggar och lite bilder...

Jag ska försöka blogga klart om onsdagen nu så jag kan slänga ut allt : )
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback